Kelengkapan ibu & baby

Aku masih lg sabar menanti...klu ikutkan jangkaan ada 1 minggu lg...tp aku x mahu menanti begitu sahaja...aku menyibukkan diri dgn kelengkapan menyambut kelahiran bayi dan juga melakukan aktiviti rutin sbg housewife...aku kena senaraikan apa yg perlu ku lakukan sementara masih ada masa kerana bila baby dah lahir nanti pasti aku sibuk berpantang & berkepit ngan anak2 jer...

Persediaan sebelum bersalin:

1. Beg mama & baby utk ke hospital
2. Menyediakan kelengkapan baby dlm bilik
3. Set bersalin mama
4. survey katil baby - sbb 2 org anak dah memenuhi katil...mesti nk tido dgn mama

Ruangan yg perlu dibersihkan/ dikemaskan:
1. toilet master room
2. bilik stor

Benda yg perlu diperbaiki / diselesaika (bila2 pun boleh la):
1. kipas bilik master room rosak
2. pasang kipas dinding kt bilik ke-2
3. tukar kipas siling ruang tamu
4. lampu dinding ruang tamu
5. kipas ruang tamu tukar ke bilik stor
6. service air-cond
7. kipas dinding kt dapur

ok...itu saja setakat ini. Nmpknya aku dah rajin berblog...hehe...utk kenangan ku & saper2 jer yg baca ni utk berkongsi...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment